OBS! GÖR OM BLOGGEN

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Vill ju bada...

Av Lovisa - 12 juni 2011 14:59

Heej


Nu är jag med Julia =)

Vi sitter vid varsin data och bloggar.

Det är rätt fint väder ute idag och jag har lust att bada.. men inte Julia .... -.-

Kanske kan övertala henne... (?) ;)

Ska kolla lite på kläder och kanske kan sätta ihop något kollage.. kanske.


Igår följde jag med Julia till stallet, hon hoppade lite med indi, jag filmade men nu har jag ju inget som jag kan ladda upp det med så det får vänta.


På torsdag är det skolavslutning. Jag längtar så himla mycket!!

Och nästa helg åker jag, mormor, morfar och mamma till Gekås. =)

Vi ska dit med husvagn, mormor och morfars.=D


Kraaam <3

                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 17 juli 2011 22:11

 Hej, hemma från hudik nu och byter från bloggplatsen till devote.. =)   så den nya adressen är:  www.littlelovisa.devote.se     Lite rörigt där än så länge, men jag håller ju på att fixa...        KRAM <3<3<3<3 Lovisa ...

Av Lovisa - 1 juli 2011 13:12

 Heej   Snart åker vi till Hudiksvall... typ bara om en timme.. Mamma kommer snart hem från jobbet och då ska vi bara äta, packa in i bilen och åka i princip... =) Mamma och pappa ska va där i en vecka, men jag och sebbe ska stanna i två veck...

Av Lovisa - 1 juli 2011 13:03

  Ett par bilder från de senaste dagarna =)               ...

Av Lovisa - 27 juni 2011 21:56


 Idag var det början av ¨riktigt¨ sommarlov. Det har varit soligt hela dan, man har kunnat gått i bikini och vi har badat ett par gånger i Julias pool. Ida, jag och Julia har börjat  på en tidning. Inte för att den kommer vara sådär superseriös d...

Av Lovisa - 26 juni 2011 10:00

                 Det var lite av våran midsommar. Vi var hos Marlene: Uffe, Farfar, Anette, Calle, Lotta,Åsa, Leon, Sebastian, mamma, pappa, Veronica och jag =)   Vi hade jättetrevligt med god mat tårta, tävlingar, kubb. =) På dan s...

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards