OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg under mars 2011

Av Lovisa - 31 mars 2011 18:46

Halloo där





Sitter i soffan och och glor nu igen... ;), men lite nytta har jag faktiskt gjort..... t.ex läxor =)
Jaja, nu är jag ju i alla fall här.

Lyssnar lite på musik, samtidigt som jag kollar på kläder och pratar med Julia på msn. Hittar lite grann på hm och gina:



 


        



Skor från hm        linne från hm             tunika/klänning från hm     linne från gina


Japp, det var några.
Hittade något mer, men det orkade inte jag lägga upp för nu är jag jättehungrig så jag ska ta något att äta.
Godnatt för nu tänker inte jag blogga mer idag!!!




 




Lovisa







Av Lovisa - 31 mars 2011 14:48

 Hej


 



Jag har kommit hem från skolan, pappa var redan hemma när jag kom.
Vet inte vad jag ska göra idag, kanske va med någon, kanske bara ta de lugnt, men jag ska i alla fall göra glosorna.
Är verkligen Superhungrig nu, så ska ta något att äta, bloggar mer sen.





See ya

Av Lovisa - 30 mars 2011 15:11

 


................och har precis tagit något litet att äta.
Vi har ju haft språkval idag, och vi skulle egentligen haft ett ¨prov¨ på klockan (tyska) , men eftersom Alf är så himla dålig på att planera så gick han och kopierade två sidor i Arb. som vi redan hade gjort gånggen innan....

men, men....

I vintras kändes det som om snön aldrig skulle försvinna, men nu är den ju nästan borta, iaf här... o så är det soligt och fint ute.

Jag har kollat lite i H&M katalogerna ( summer and spring/summer) och hittade en superfin klänning!! Men vet inte om jag kan ha den!! Hoppas!!!! Isåfall ska jag ha den på skolavslutningen!! Har aldrig (vad jag kommer ihåg) haft en klänning på någon avslutning, så jag tror det är på tiden nu =) men lägger inte upp bild nu!! Inte förrän jag vet om jag kan ha den eller inte....

På tal om kläder så måste jag ändå ha vår/sommar jacka och lite sommarkläder. Jaja, får väl säga till mamma att vi får åka iväg nån gång.

Hörs senare





Av Lovisa - 29 mars 2011 14:06

  Heej


Just nu så sitter jag på pappas jobb, IT- avdelningen på kommunhuset, och bloggar lite.
Jag och pappa började klockan åtta.
Jag har fått installerat om 7 st datorer, vi har åkt runt till lite skolor och fixat skrivare och sånt.
Men först på morgonen hade vi möte, och det var väl inte det roligaste, mötet var ungefär en och en halv timme.
Vi slutar vid tre-tiden.
Det har faktiskt varit jättekul här, specielt när man slipper skolan, åtminstone en dag!!

Har inte så mkt mer att skriva om dagen, men vi ska iaf till farmor och Stefan ikväll för Stefan fyller år idag!!

 Grattis på födelsedagen Stefan!!!!

 Japp, men nu ska vi se om jag har nåt att göra..... SES


//Lovisa


Av Lovisa - 28 mars 2011 16:39

 Hej allihopa.

Har kommit hem från skolan nu, eller för ett tag sen. Vi var inte alls många i klassen idag, bara åtta st, för de andra praoar någonstans. Jag ska praoa hos pappa, som jobbar med datorer och är IT- tekniker. Det var ett andra- och sistaval, för jag skulle ha praoat på Cubus, om de hade fått tagit emot prao där -.- Men,men.
Jag åt när jag kom hem och ska nog snart äta igen för mamma står och lagar mat. =)
Vet inte riktigt vad jag ska göra........... Kanske bara chilla och ta det lite lugnt....eller hjälpa mamma med maten.... eller gå ut lite och sätta mej i en fällbar stol på trallen?? Vet inte, men det låter ganska lockande för det är ju bra väder!! Men det duger absolut inte som sommar!!! Varmare vill jag ha!!

Jaja, kanske skriver mer sen!

//Lovisa



!"#

Av Lovisa - 27 mars 2011 17:07

 Heej


Julia kunde inte va så länge för hon hade varit och ätit hos sin mormor och sen skulle hon till stallet, men jag tror vi kan va mer sen, hon skulle ringa i alla fall.
Veronica skulle också ringa, men det har hon inte gjort än, jag får väl ta och ringa henne...........

Men inte just nu..


/Lovisa

Av Lovisa - 27 mars 2011 13:32

 Heej


Har fixat min ¨kalufs¨och så nu =) och nu har jag alla kläder på =)

Veronica skulle ringa idag, men det har hon inte gjort än, kanske gör det sen.

Jag ska ju va med Julia idag, för Ida ville tydligen inte va för vi inte kunde bestämma oss elr nåt.... -.-

Jaja, jag ska iaf till Julia nu om 5 - 10 min.
Ses senare


//Lovisa

Av Lovisa - 27 mars 2011 13:07

Just a simpel poem.



Remember, so good we really  have it.
 People just have not learned it yet .
They just whine a bit to God for the dead,
but remember he is so kind that gives a good child a wonderful life . God is caring and gives the dead freedom in themselves, He makes sure that they also have a good time . Do not be sad, but happy . Enjoy life and make hard times better . Take care of yourself and everyone else . Live life and see positive, better advice can not get enough it.

One who loves life

 

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards