OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Lovisa - 19 maj 2011 21:38

Hej en snabbis...

JAg har packat och så nu; ska ju va borta hela helgen, vi åker imon kl. 10 Sorry för korten men e stressad nu...

TAr med kameran så ni får va med på en hög bilder när vi kommer hem =)

Trevlig helg ;) =)


//Pöss och Krääm =)


//Lovisa

Av Lovisa - 19 maj 2011 20:02

Heej


Nu sitter jag på altanen med datan, fanny har nästan precis gått hem...

Julia åkte hem för ganska länge sen och hon kunde inte va mer för hon skulle rida..


Fanny och jag var i konsum och köpte världens godaste glass!


                       En  Ben&Jerry's, kan tro att jag börjar tröttna på den nu... men det kan man inte!!! =) ;)

Just nu sitter jag och lyssnar  på en väldigt fin och bra låt;




Titel: What are words


Sångare: Chris Medina


Betyg:    Fem av fem =) =D


Nu ska jag gå in på facebook och kika lite, förresten så kom jag på vad jag har glömt!!! Jag ska ju lägga upp bilderna från oskarshamn !! ska bara få fram dom så kommer dom alldeles strax =) ;)


Kram


Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards