OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Lovisa - 3 april 2011 13:03

 Heej



Som ni kanske har läst i ett tidigare inlägg så gick ju  gungan sönder när Ida och jag satt och gungade lite och såhär såg den ut:

 




Men nu när vi åkte förbi skolan så hade de tagit bort BÅDA gungorna? (såg det ut som iaf för det var på ganska långt avstånd.
jaaja, inget stort... men nåt iaf




Lovisa

Av Lovisa - 3 april 2011 11:59

 Hej

Vet inte om man kan säga godmorgon nu... men jaja...
Jag sitter i soffan i handduk, för jag har duschat och ska snart gå och klä på mej.
Jag har tagit litebilder oxå:

      

o så lite bilder på mej, julia och fanny

  fanny     jag och liten skymt av julia i spegeln   jag och julia
   
     


jag



ja det var dom, den tredje bilden nerifrån var jag bara tvungen att lägga ut!! haha det ser lite roligt ut=)

men nu ska jag gå och göra mej iordning.

//Lovisa




Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards