OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Lovisa - 4 april 2011 20:46

Hej

 

 

 

Jag har inte hunnit blogga idag..
Så fort jag kom hem så åt jag och gjorde lite annat, sen när mamma kom hem så åkte vi direkt till Hultsfred och handlade lite.
Inte så mkt men lite...



 

  Ett hårspray som jag aldrig har testat förut, men de säger att det ska vara bra. 

   

  Smink
    

Och en kräm!! Blir så torr i ansiktet efter jag har duschat.
sen köpte jag ett tuggummipaket oxå.





Igår så var jag med Julia och Fanny. Vi bakade lite kladdkaka:

        haha Julia och Fanny            

Haha  efter att vi hade satt in dom i ugnen så gick vi ut med varsin sked mjöl och sen så tog vi allt i munnen och försökte sväjla det..... men det lyckades inte så bra..... det slutade med att allt hamnade på gräsmattan och det blev ett vitt moln när alla tre spottade ut det samtidigt!!
Men innan vi gjorde det så testade vi inne på toaletten, men allt var ju täckt av ett tunnt vitt mjöllager efteråt...... det tänkte ju inte vi på innan!!
Julia filmade ute på gräsmattan, jag kan fråga om jag får någon film som jag kan lägga ut sen!!


           
Och sen så köpte vi lite godis oxå:

 

   


Göttigt!!
Men nu ska jag ta något att äta!!Ses imon!!

 

//Lovisa

 

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards