OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Lovisa - 4 mars 2011 20:50

  Heej

 

allihopa har åkt hem och jag och mamma sitter i soffan och kollar på nåt livräddarprogram. Har precis blivit klar med headern och ska ändra på bloggen nu!! Den blir mycket färggladare och somrigare nu än det där gamla gråa, vintriga. Hoppas det blir bättre, kom gärna med tips om det är något jag ska ändra på!!

 

//lovisa

Av Lovisa - 4 mars 2011 13:45

  Heej

 

Igår bloggade inte jag för jag hade lite annat för mej.

Jag hade träning och så var det läxor, åt lite och det här fick jag slänga i mej lite innan träningen:

 

 

 

Det var jättegott!!!! =)

 

O nu så har jag och Sebbe delat på en bit kladdkaka som blivit kvar =D

 

Idag är det ÄNTLIGEN fredag och jag ska va med Fanny, Julia och Ida.

Vi ska vara här och mamma och pappa ska till vimmerby nu och ska hämta lite möbler och så.

Sebbe ska till Linus nu och då blir vi helt ensamna!!! Wihoooooo!!!!!! XD =D

Vet inte vad vi ska hitta på då.................... men nåt kul ska det väl bli.

 

Jo juste, jag fick ju hem kläderna iförrgår och så här är dom, tog inga när jag hade på dom men det får dugaaaaaa!!!

 

          

 

Japp det var dom!!!

 

//Lovisa

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards