OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Lovisa - 16 mars 2011 12:26

  Hejsan

 

Nu hoppas jag att det funkar för jag hade precis skrivit klart detta inlägg och när jag skulle spara det så pajades allt så jag skriver om det nu.

Internet har inte varit igång och så har jag haft fullt upp så jag har inte kunnat blogga, men nu är jag här!!! =)

Vi kom ju på lördan och då tog vi in våra saker och så.

På kvällen kom Louise och Jan- Anders =)

 

På söndagen var vi ute och åkte pulka och var uppe i begret (jag och Louise). Det är så himla fint där uppe men tyvärr kan  jag inte ladda upp bilder på den här datan från kameran så jag gör det när jag kommer hem.

Det är sjukt mycket snö här uppe!! O jag som tyckte att vintern var lång hemma!! men icke då!!

Ni förstår när ni ser bilderna!!

 

I måndags gick Louise i skolan, få passade jag och farmor åka in till stan och gå där lite.

Vi gick där ganske länge och jag hittade en nessesär, ett par örhängen och en typ jeansskjorta.

När vi hade tröttnat på att gå i affärerna och fått tillräckligt ont i fötterna gick vi till bilen och åkte till Louise och Jan-Anders hus. Vi fyllde på stora flaskor och dunkar som vi hade tagit med oss ut med vatten, för vttnet här ute i stugan smakar inte särskillt gott. Sen gick vi till louises kanin, Rosalie och gav henne lite mat.

När klockan var typ fem i 3 åkte vi till skolan och hämtade Louise, därefter åkte vi hem.

 

I tisdags (igår) åke vi skoter nästan hela dan.

Först åkte vi på vägen, med en pulka bakom och farmor körde. Louise och jag turades om att sitta på pulkan och att sitta på skotern och skrika till när den andre åkte av.

Sen, när Lasse kom prövade vi med två pulkor och det gick jättebra.

När farmor och Lasse hade tröttnat på att åka fick jag och Louise åka själva på isen. (havet)

Det var jättekul!! Fast vi luktade inte så gott efter så vi fick duscha på kvällen.

 

Idag sov jag länge som alla andra dagar.

Louise är i skolan idag.

När hon sluter så ska jag och farmor åka och hämta henne och Lisa. Sen ska jag, Lisa och Louise åka till stan och farmor ska åka till Lasse och Lotta så länge, tror jag.

sen vet jag inte er om dagen, det kan hända vad som helst!

Så sees!!

 

Ps: Jag skulle ta ett kort på ett litet hus som det är fågelmat i, i söndags och så idag när jag skulle kolla igenom  korten i kameran så såg jag att det satt en ekorre där på !!'Haha det hade inte jag sett i söndags!!

 

//Lovisa

 

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards