OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 27 mars 2011

!"#

Av Lovisa - 27 mars 2011 17:07

 Heej


Julia kunde inte va så länge för hon hade varit och ätit hos sin mormor och sen skulle hon till stallet, men jag tror vi kan va mer sen, hon skulle ringa i alla fall.
Veronica skulle också ringa, men det har hon inte gjort än, jag får väl ta och ringa henne...........

Men inte just nu..


/Lovisa

Av Lovisa - 27 mars 2011 13:32

 Heej


Har fixat min ¨kalufs¨och så nu =) och nu har jag alla kläder på =)

Veronica skulle ringa idag, men det har hon inte gjort än, kanske gör det sen.

Jag ska ju va med Julia idag, för Ida ville tydligen inte va för vi inte kunde bestämma oss elr nåt.... -.-

Jaja, jag ska iaf till Julia nu om 5 - 10 min.
Ses senare


//Lovisa

Av Lovisa - 27 mars 2011 13:07

Just a simpel poem.



Remember, so good we really  have it.
 People just have not learned it yet .
They just whine a bit to God for the dead,
but remember he is so kind that gives a good child a wonderful life . God is caring and gives the dead freedom in themselves, He makes sure that they also have a good time . Do not be sad, but happy . Enjoy life and make hard times better . Take care of yourself and everyone else . Live life and see positive, better advice can not get enough it.

One who loves life

 

Av Lovisa - 27 mars 2011 12:03

 Halloppsan


Sjusovare?? Inte direkt.....

Inte för att jag har gått upp nyss, men mamma och pappa får alltid väcka mig, annars vet man inte hur länge jag kan sova!! =P
Jajao, sitter i alla fall halvt påklädd, linne o tajts (stavning), ätit frukost o så. men jag ser ju ut som om jag skulle ha ramlat ner i en buske eller nåt, rufsig morronkalufs och trötta ögon. Får fixa snart.
Idag ska Veronica komma med lite kläder som jag ska prova. =)

Ska va med Julia och Ida oxå, men vi har lite svårt att bestämma oss för vart vi ska va, jaja kommer vl på nåt.
sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag, men jag vet tyvärr vad jag ska göra imon!!           Skola..................   -.- ...... kul.....??? nope,.
men ..... de e många som får leva med att, så man e ju inte ensam, om man säger så!!

Men nu ska jag gå o fixa min kalufs =) =P Ses


/Lovisa

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards