OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg under mars 2011

Av Lovisa - 27 mars 2011 12:03

 Halloppsan


Sjusovare?? Inte direkt.....

Inte för att jag har gått upp nyss, men mamma och pappa får alltid väcka mig, annars vet man inte hur länge jag kan sova!! =P
Jajao, sitter i alla fall halvt påklädd, linne o tajts (stavning), ätit frukost o så. men jag ser ju ut som om jag skulle ha ramlat ner i en buske eller nåt, rufsig morronkalufs och trötta ögon. Får fixa snart.
Idag ska Veronica komma med lite kläder som jag ska prova. =)

Ska va med Julia och Ida oxå, men vi har lite svårt att bestämma oss för vart vi ska va, jaja kommer vl på nåt.
sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag, men jag vet tyvärr vad jag ska göra imon!!           Skola..................   -.- ...... kul.....??? nope,.
men ..... de e många som får leva med att, så man e ju inte ensam, om man säger så!!

Men nu ska jag gå o fixa min kalufs =) =P Ses


/Lovisa

Av Lovisa - 26 mars 2011 21:56

 

 Heej



 


Nu är jag hemma och vi sitter i Tv-soffan allihopa.
När jag hade klätt på mej och så på morgonen, kom Fanny, vi satt vid datan tills Julia kom och sen fixade vi oss lite =)

O det tog ett tag. =)
Sen skulle Julia hem o äta o då tog jag o Fanny lite te, hon tog något höstte och jag tog vanligt med honung i =) Gött
Men lagom till att det var klart så kommer ju Julia och Fannys mamma på samma gång så då skulle vi ju till Vimmerby, så vi hann inte dricka nåt.
Först åkte vi till coop konsum och handlade lite godis och sen åkte vi till Vimmerby.
Vi tittade på Hur många lingon finns det i världen.
Den var bra, och rolig, fast jag trodde den skulle va roligare.
Mamma har varit i Göteborg och fotat sej, elr någon har fotat henne.
  


Ett litet kort av 56 st!!
Snyggt ju!!
Sen var hon snäll och köpte ett par skor, trosor, ett linne, en topp och strumpor åt mej =)

Men nu ska jag gå och göra mej iordning.


Goo natt


/Lovisa

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

bio

Av Lovisa - 26 mars 2011 10:58



 

 Hej



Jag kom upp för ett tag sedan, när pappa väckte mej.
Sen dess har jag ätit frukost och duschat, och småkollat lite på Tv.

Idag ska jag, Julia och Fanny, o hennes mamma till Vimmerby o gå på bio =) Vi ska kolla på hur många lingon finns det i världen.
Vi ska va hos mej först,tror ajg, om inte JUlia ska till stallet först och vi ska följa med.

Men nu ska jag gå och göra mej klar.
See ya later


Lovisa

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Av Lovisa - 24 mars 2011 19:16

 Heej


Har kommit hem från åter en dag som vi har varit ute och fotograferat :) Det blåser jättekallt, men det är riktigt kul!!
Det får bli gårdagens bilder blandat med dagens nu!!
Mamma och pappa var ute och gick när jag kom hem, så jag tog lite varm choklad!



 


             Min lilla sko längst ner, Idas till höger och Julias längst upp





          fin himmel  

ett gårdagens till sist:

 

 Japp, det var det!


Kommentera gärna vad ni tycker oxå!!


//Lovisa

Av Lovisa - 24 mars 2011 14:48

 Heej


Hemma från skolan nu!

Ska va med Julia och kanske Ida och Fanny, de kanske ska iväg nånstans.

här kommer förrgårdagens bilder:
    fin kvällshimmel   fin daghimmel =)   snödroppar   jag o julia   ida o hennes mobil     en get   jag   julia   jag o ida


ja det var dom o sen har vi ju gårdagens bilder oxå fast dom kommer sen för nu ska jag till julia Ida o fanny kunde inte)=


//Lovisa

Av Lovisa - 23 mars 2011 15:15

 Heej


nu har jag kommit hem från skolan, eller för ett tag sen.
Jag ska va med Ida och Julia idag igen och vi ska cykla ut och ta lite bilder idag oxå, tror jag.

Igår blev jag så himla trött på det här!! Jag kunde inte blogga!! Det blev nåt fel varje gång jag sparade men nu hoppas jag att det ska funka, för nu har jag ju en annan dator.
Får lägga upp de bilderna jag skulle ha gjort igår, men, men

Hejdå så länge.

Av Lovisa - 22 mars 2011 18:06

  Heej


Nu sitter jag hemma i soffan, mätt o go ==) vi har precis ätit nudlar och kyckling-wook= supergött XD
Innnan har jag varit med Julia och Ida hela dan, typ...

Vi har varit ute och cyklat, och fotat =).


Nu har Robin kommit och snart tror jag att mormor och morfar kommer oxå. =) o Roxy och Kana oxå   8)
Men bilder kommer lite senare, för nu ska jag vara lite social och gå och hälsa på allihopa för nu kom de! =)


//Lovisa

Av Lovisa - 21 mars 2011 19:34

  Heej


Nu kollar jag på halv åtta hos mej.

Usch jag har ont i huvudet nu!! Jobbigt! Ska nog ta en ibumetin.

Men nu säger jag godnatt för jag kommer inte blogga mer idag!!

Hejdå

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards