OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Lovisa - 1 februari 2011 19:59

  Hejsan

 

Ett snabbt inlägg

Jag kollar fortfarande på halv åtta hos mej,men jag tänkte att jag skulle lägga in en länk till sofia

 

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se/

 

Där är den

 

Hoppas du är nöjd XD =P

 

//Lovisa

Av Lovisa - 1 februari 2011 19:42

  Hejsan!!!<3<3

 

Jag har kommit hem och tagit lite kräm och mjölk.

Som rubriken säger så vann vi mot Virserum!!!!Vi gjorde det vi vann verkligen!!!!!WOOOOOHOOOO!!!!<3<3

Vi vann med 3-0  <3<3

Amanda gjorde två mål och My gjorde ett!!

Jag var nära men missade tyvärr!!!8( men men... XD

Sen gick vi in i omklädningsrummet och sjöng vinnarramsan!!

 

nu kollar jag på halv åtta hos mej (inspelat) och försöker komma på vad jag ska ha för bild till läxan....
 
Ses imorgon!!
  
//Lovisa
Av Lovisa - 1 februari 2011 15:03

  Hejsan

 

Jag kom nyss på att det är ny månad!! Elr egentligen när jag såg att jag bara hade ett inlägg ;)

 

Och nu kommer Dagens blogg!!

 

 

 

Länk till hennes blogg: www.hastefia.bloggplatsen.se

 

 

//Lovisa

Av Lovisa - 1 februari 2011 14:55

 Hejsan

 

Idag på morgonen tog jag sällskap med Ida och Ville.Julia skulle vara hos sin mormor.

 

På gympan idag hade vi handboll,jag var målvak,men jag släppte in många bollar!!XD

Men det var jättekul!!

Sen i omklädningsrummet så finns det lite träningssaker,o Boyne blev jättearg när han hörde att vi bankade o så så han öppnade dörren och skrek på oss!!Haha vi bara gick därifrån......

 

Idag skjutsade Julias mamma oss hem!!

så jag kom nyss hem.

Så just nu sitter jag nere vid datan,det blir bara en snabbis för jag måste göra tyskaläxan och så...

Turbo får springa omkring på mitt tangentbord!! Hihi

 

Jag ska ju på match vid fem,elr vi ska vara där vid fem så jag ska göra mej lite iordning o så.

Det är rätt nervöst....pappa,sebbe ska ju titta och så ska kanske Julia och hennes mamma kolla också o då blir det ännu mer nervöst XD Men det ska nog gå !!
Jag har 11 på mina kläder ville ha 10 men 11 e inte så långt ifrån så aa.

men nu måste jag gå o göra mej iordning och packa pappa kommer snart hem och då ska vi äta.

Skriver ikväll elr imon hur det gick på matchen !!!

Ha de bra !!

 

//Lovisa

 

 

//Lovisa

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards