OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Lovisa - 4 februari 2011 19:58

  Hej

 

Nu ska jag gå ifrån datan och kommer nog inte tittbaka förrän imon!!

Ses imon!!

 

  

 

//Lovisa

Av Lovisa - 4 februari 2011 19:19

  Hejsan!!

 

Idag har det varit bra!!!

Började skoldagen med musik,vi  har en lärare som heter Enn.... Vi hade ett musiktest och sjöng lite annars var det väl inte så mkt mer!!!! Sista lektionen var idrott,det var Julia och Julia som hade den,Först var det upp värmning och sen var det badminton.

 

Sen så gick jag hem och åt lite o sen gick jag till Julia,efter en stund kom Ida också.

Vi satt lite vid datan och så..... men hann inte o blogga...=(

Sen så skulle Ida hem typ vid halv 5 och Emely kom och hämtade oss och vi åkte till stallet.

Vi mockade,fyllde på vatten och så..

Sen hann vi inte mer än komma hem till Julia förrän jag skulle hem.

När jag kom hem så höll mamma på att steka köttfärs och Sebbe och Sabine satt i soffan och kollade på TV.

Sen skulle mamma och pappa iväg till Sabines föräldrar och skulle ha ¨barnfritt¨ hemma. =)

Så vi fåck föräldrafritt här hemma!! härligt!!!

Sen så skar viupp lite grönsaker och så och åt lite tacos!!Gott!!

o nu sitter vi i soffan och jag o sabine är vid datorerna!! ;)

 

Ska snart sätta mej med en chipsskål och kolla på något bra på TV:n!!

 

Ha det gött!! ;)

 

//Lovisa

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards