OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Lovisa - 19 februari 2011 20:19

  Hejsan

 

Jag har komit hem från Julia och kollar på Melodifestivalen med pappa och Sebbe, mamma är hos mormor.

Vi sitter och äter popcorn,ostbågar och ostbollar!!

O dricker Cola!!! =P

Här kommer bilder sen igår:

 

 

I bilen:

 

 

    

 

Jag med ett övernaturligt leende

 

 

På Bowlingen:

 

 

 

 

  Mamma   Jag och mamma   Sebbe

 

 

Jag

 

 

 

På kinarestaurangen Bambugården:

 

 

 

  Min förrätt   Min cola =)

 

Jag och pappa =D

 

 

Glömde att ta kort på plankan före jag börjat äta...... men var så hungrig. =)

Men nu ska jag kolla på melodifestivalen

 

 

Bloggar imorron efter matchen!!!!

 

//Lovisa     

Av Lovisa - 19 februari 2011 13:31

 Hejsan

 

Sitter hos Julia i hennes rum och bloggar.

 Hon var och åt men kom just.

 Nu ska vi gå in på zm (zoomumba)

Så ses sen

 

Puss ♥ Kram

 

//Lovisa 

Av Lovisa - 19 februari 2011 11:43

  Hejsan

 

Idag ska jag va med Julia och kanske Ida.

Fanny kunde tyvärr inte hon mår inte så bra!!! =(

 

Krya på dej♥


 Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag klä på mej,och göra mej iordning.

Sen ska jag gå till Julia!! =)


//Lovisa


Av Lovisa - 19 februari 2011 10:40

  Hejsan

 

Jag vaknade tidigt idag, och kunde inte somna om.

Så jag gick upp och Sebbe och jag satte oss vid datan.

Igår var det jättekul!!
Vi bowlade ju och sen gick vi till Bambugården

Innan så beställde ju mamma och jag lite kläder:

 

      

SEn var det en scarf också men hittar inte den på sidan nu!!

 

Bilder från igår laddar så kommer snart

 

 

Har ätit min specialmacka :P

Mums=)

Och nu är det SUPERHÄRLIGT med sportlov!!

Imorgon är det match (hemma)

Vi har nog ganska stor chans att vinna eftersom de bara är sex pers. vilket betyer att dom bara har en avbytare =)

Om dom inte bara sa så......

Men jag är jätteladdad för imon!!

 

Idag vet inte jag vad jag ska hitta på...... men nåt blir de väl!!!

SEn är det ju lördag så ska köpa mej en stor påse godis idag!!! :P

  

 

Ses

 

//Lovisa

 


Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards