OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Lovisa - 2 februari 2011 20:36

  Hejsan

 

Idag var det ju skola igen....som vanligt!!

Sista lektionen var spåkval,i Hultsfred.

Vi skulle ta med bilder på någon som vi tycker om och beundrar,som tur var behövde vi inte visa upp dom för hela klassen!!

När jag kom hem satte jag mig vid TV:n och sen när pappa kom hem åt vi lite omelett och mackor o sånt.;)

Sen gick jag till Julia och vi hade redan innan bestämt att vi skulle baka,så vi satte igång.

Vi bakade chokladkakor och kola.

Dom blev faktiskt lyckade!!

Och goda!!

Här kommer lite bilder:

    

Kolan!!! Den blev jättegod!!!

 

och chokladkakorna

 

Ni får tåla att jag inte är en vidare fotograf plus att jag har världens dåligaste kamera också!!!! =(/;)

 

Och här kommer vi som bakade (felvända men jaja) :)

 

 

Som sagt dålig kamera!!

Jag och Julia!!

 

Sen så hämtade Emely oss och så åkte vi till stallet,vi mockade,gav hö,fyllde på vatten,tog in hästanra och sånt annat.

Jag är faktiskt glad!!!För jag vågar ge morötter till Caprice och klappa Ronja (som jag tidigare varit rädd för) och så!!

 

Men sen när vi kom tillbaka till Julia så han vi inte göra så mkt... vi slog in kolorna i papper och så sen skulle jag hem.

Pappa var ute när jag kom och skulle till affären så jag hängde med.Vi köpte lite allt möjligt!!

När vi kom hem så gick jag och duschade,och det tog rätt lång tid =D (som vanligt) =)

sen satte jag mej vid datorn för att blogga och ska snart lägga mig och läsa elr nåt!!

 

Ses imon!!

 

   

//Lovisa    

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards