OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Lovisa - 27 februari 2011 19:59

  Heej

 

Hela familjen har myst lite och ätit räkor påmackor och majskolvar och sånt. Det är såå himla gött!!

Just nu sitter hela familjen i soffan och myser lite.

Jag sitter vid datan och kikar på Tv:n lite mellan raderna.

Vi kollar på solsidan= Bäääst!!! XDXD

 

Idag har jag varit med Julia och Ida hela dan, vi har gjort allt möjligt.

Men nu vill jag kolla klart på solsidan.

 

Ha det bäääst =P

 

//Lovisa

 

PS: nu var det ju såklart reklam...........................kul..............

..............Eller inte!!!!!!

 

DDDDDSSSS!!!!!!!

Av Lovisa - 27 februari 2011 10:59

   Heej

 

Igår var jag med Julia, Ida och Fanny, Sebbe var med Andreas och sen kom Sabine för hennes mamma och pappa skulle till Kalmar och spela poker, och vi skulle vara barnvakt, typ, så då blev det fullt hus!!!

Vi spionerade lite på Sebbe och Andreas, och gjorde en massa annat.

Sabine skulle ju sova här också, men igår hade hon 39 grader feber, så hon sov inte så br, men hon mår bättre nu!!

Det gick JÄTTEBRA för Sabines föräldrar, Ulle vann hela alltet och Per kom fyra, Ulle vann 35.000 och Per vann 7.000.  8)

Det var 96 st som spelade.

Sabine ska gå och packa nu och sen ska hon nog hem.

 

Jag ska va med Ida och Julia idag och vi kanske blir ensamna sen eftersom mamma och pappa, och kanske sebbe ska till Marlene sen för att fira henne för hon fyller år imorgon

Sååå tjarååå!!!

 

//Lovisa

 

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards