OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Lovisa - 20 februari 2011 16:15

  Hejsan

 

Nu sitter jag i Julias rum med Ida och Julia och kollar på 112 på liv och död, men såklart är det reklam mitt i allt, kul....... =/

Men nu när vi pratar om sommaren så blir det lite annat!!!

Asså jag längtar SÅ MKT till sommaren, och så kan man gå i skorts och bada ute!!!

Åhhh, det går inte tänka på det för då längtar jag ännu mer!!!!

Ses

 

Puss♥Kram

 

//Lovisa

Av Lovisa - 20 februari 2011 14:27

  Hejsan

 

Jag mamma och pappa har kommit hem från matchen mot sandbäckshult.

♥♥♥VI VANN!!!!!♥♥♥

Wihoooo är så himla glad!!!!

Efetr köpte jag en festis och en korv!!!

Mamma håller på med maten, det blir nån bandpasta med bacon och nån sås, det är jättegott!!!!!

Sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske ta det lite lugnt och hoppas på att kläderna har flygit hit XD

Haha nää, men får väl hitta på nåt.

 

Här kommer lite bilder från matchen som pappa tog:

 

           

 

 Kanske lite suddiga, men vi kan ju inte stå still bara för att han ska ta kort!!! =P

 

//Lovisa  

Av Lovisa - 20 februari 2011 10:04

  Hejsan

 

Jag är superladdad nu!!!

Vi ska samlas kl.11 och det är om en timme.

Jag vet inte vilka vi ska möta.

Vi brukar börja med uppvärmning, olika passningsövningar ovh så.

Sen börjar vi spela, jag är ju forward.

Jag är alltid nervös i början, men sen när jag har spelat ett tag så är det skitkul, speciellt om vi gör mål !!!! ;)

Men ska nog gå och packa klart och så innan.

Önska oss Lycka till!!!  ;) =D

 Ses

 

Puss♥Kram

 

//Lovisa

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards