OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Lovisa - 6 februari 2011 19:59

  Hejsan

 

Nu ska jag gå och duscha!!

sen blir det väl att sätta sej vid TV:n!!

  

//Lovisa

Av Lovisa - 6 februari 2011 18:41

  Hej

 

Har ätit lite och baket är klart,vi har också flyttat om i TV-rummet,o mamma har klippt klorna och duschat Cami

Så vi har haft fullt upp här!!!

Såhär blev bullarna och kakorna:

 

 

      Älskar vaniljbullar!!

 

 

Och här kommer duschade Cami ;)

 

 

   

 

Hihi hon har torkat lite.....

 

//lovisa     

Av Lovisa - 6 februari 2011 16:11

 Hejsan

 

Har varit med Mikaela,men hon gick nyss hem hon skulle till kyrkan tror jag.

 

Det luktar jättegott i köket nu,för pappa bakar bullar,vaniljbullar!!!!Smarrigt!!! =P

Mamma ska baka hallongrottor,inte min favorit men pappas,för han fyller år på fredag så vi bakar lite tills dess!!

 

Vet inte vad jag ska göra nu riktigt men jag tror jag ska hjälpa till lite!!

 

//Lovisa

Av Lovisa - 6 februari 2011 14:49

  Hej

 

Jag letade lite och hittade den här tyckte den var fin och passar bra nu!!!

Ett bråk behöver inte betyta nånting utan gå vidare, så till er :

När vännerna sviker och allt gör ont
När glädjen tynar bort och allt blir tomt
När tårarna rinner
Och hoppet försvinner
När du trängs ut i kylan, så kallt
Jag lovar, jag offrar allt
Jag ska alltid mot dig le
Jag ska alltid dig se
För du finns här för mig
Jag ska alltid hjälpa dig
Jag älskar dig, du är min kropp, du är mitt blod
Detta kallas vänskap, inte mod.

 

//Lovisa

Av Lovisa - 6 februari 2011 10:54

  Hejsan

 

Nu har jag ätit lite frukost.Vet inte vad jag ska hitta på idag men kommer väl på nånting!!

Glömde ju lägga upp en bild på maten sen igår så här kommer den!!!

  

 

 

//Lovisa

Av Lovisa - 6 februari 2011 09:26

 Hejsan

 

Jag har precis vaknat.

sorry för att jag inte bloggade igår....jag gör det nu istället!!


Igår vaknade jag väldigt sent för jag gick och la mig typ vid fyra iförrgår.

Sen gick jag och duschade och gjorde mej iordning, gick till Julia,då var Ida redan där. Vi kollade på TV och försökte komma på vad vi skulle göra.

Sen så  gick vi ut på alltan (svinkallt) och bggde nån koja elr nåt!!!

 När Ida skulle hem och äta,åt jag och Julia lite kckling och krocketter,eller vad det heter.Det var jättegott!!!Sen åt vi en skumboll.

När vi hade ätit klart åkte vi till stallet,det blev en snabbis eftersom det radan var mockat och klart så det var bara att ställa in alla hästarna och fylla på hö,och sen hem igen där Mea och Viktoria skulle bjuda på en efterrätt,det blev lite glass,grädde,maränger och sånt!!!Smarrigt!!!! =P

Sen gick vi ut på alltan och städade undan allting och när vi hade gjort det så kom Ida. Vi gick ner på Julias rum och Ida spelade lite gitarr och så,men sen så skulle Mea,Vikroria och Fredrik nånstans så vi gick upp till Tv-rummet och satt lite vid datan och åt lite popcorn och godis ;)

o sen var det dags för mej att åka hem,för Robin och Emma skulle komma och äta lite och så!!!

Jag gick runt och tände lite ljus och sen så satte vi oss och kollade på det okända.

Sen kom dom!!

Vi åt lite kyckling,potatisgratäng och brunsås och lite sallad till det!!!!<3<3JÄTTEGOTT!!!

Sen kollade vi lite på melodifestivalen,tycker att Danny och me and my drum var bäst!!!

När det var slut åt vi lite dessert,Pannacotta,Mums!!!

Här kommer lite bilder:

  


  Där är Pannacottan<3

 

och här kommer lite bilder på bowlingen och moliljan

 




  

  jag julia och fanny       Min krusbärsdricka       fintdukat   fanny på bowlingen   fanny och julia  

Jag

Det var discobowling!!


Men nu ska jag äta lite frukost!!!


Hejdå!!!



//Lovisa

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards