OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Lovisa - 23 februari 2011 21:19

  God natt

 

Ska gå och borsta tänderna nu och sen kolla klart på fuskbyggarna så får vi se vad som händer sen!!

 

  

 

//Lovisa

Av Lovisa - 23 februari 2011 20:59

  Hejsan

 

Vi har kommit hem från Martin för han fyllde år igår så vi firade honom idag

 

Grattis i efterskott!!!

 

Julia gick hem typ halv fem och jag gjorde mej iordning lite, sen åkte vi till Martin. Martin (farbror), Simon (Kusin), Xandra (Martins flickvän), farmor, och Fanny (farmors tax Supersöt =P) var där när vi kom.

Det var jättetrevligt, vi åt lite smörgåstårta, fast jag som inte tycker om det fick korv med bröd, pratade och fikade lite.

 

Just nu kollar vi på Fuskbyggarna, tycker det är så himla störande med alla felbuggarna!!! Usch!!!! Borde inte finnas!!!!

 

//Lovisa

Av Lovisa - 23 februari 2011 13:53

  Hejsan

 

Nu är Julia här och Sebbe och jag har kokat lite makaroner och värmt köttbullar. Det var jättegott!!!!

O så har vi haft lite ¨krig¨också det var också kul, tills det spårar ut då är det inte lika kul längre, så vi satte oss vid datan lite, och taggade ner lite =P XD

Jag tror det lblir på fredag vi åker till kalmar för Fanny kunde det. Längtar såå himla mkt dit!!
  

//Lovisa

Av Lovisa - 23 februari 2011 10:23

  Heej

 

Nu ska jag gå och duscha och göra mej iordning.

Jag ska va med Julia och kanske Fanny om hon vill och kan.

Sebbe var snäll och gjorde min frukost idag =D ♥

 

//Lovisa

Av Lovisa - 23 februari 2011 08:58

  Godmorgon allihopa, sovit gott??

 

Det har inte jag!! =(  Jag hade jättesvårt att sova och var varm och så. Alldeles nyss väckte Sebbe mej genom att skrämma mej, han kom ner och när han skulle gå in så ryckte han i dörren jättehårt!! Jag vaknade såklart med ett ryck =P

Fick smörja mej igår för jag var jätteröd över läppen , säkert för att jag har snytit mej. o är jag jättetorr om läpparna också!!!

Jag ska snart ta nåt att äta, är jättehungrig!!!

  

 

//Lovisa

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards