OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg under februari 2011

Av Lovisa - 22 februari 2011 20:03

  Heeej

 

Nu kollar vi på 112 på lov och död, poliserna är bääst!! =D

Har inte ätit nåt än för jag är så inne i Tv:n haha sån är jag....... =P

Längtar såå hilma mkt antingen till lördag elr till fredag, för jag Julia och Fanny ska åka till Kalmar med mamma och mormor och gå och shoppa lite på lördagen, men det är ju öppet längre på fredagen så vi ska försöka få tag på Fanny och fråga om hon kan då. Du kanske läser det här, så du kan väl skicka en kommentar elr sms elr nåt. Bara en parantes......

 

Puss♥Kram

 

//Lovisa

Av Lovisa - 22 februari 2011 19:19

  Heejj

 

Jag är hemma från en väldigt kort träning!!

Vi var bara fem pers. och därför slutade vi kl halv 7 istället för 7. Vi hade jättekul!!! Vi stannade kvar efteråt och tod fram lite rep och så.

På vägen hem i bilen var det oxå jättekul, jag fick hicka och började gapskratta och då fick jag ännu värre hicka, men sen när vi nästan va hemma så gick det över.

Jag och familjen ska snart sätta oss och kolla på halv åtta hos mej och jag ska ta lite att äta.

Cami just nu:

 

♥♥♥Haha världen sötaste ♥♥♥  

 

Ja det var väl det.

  

//Lovisa

.

Av Lovisa - 22 februari 2011 16:31

 Heej.

 

Jag är hos Julia nu och hon sitter och sjunger lite och så.

Jag ska snart hem för att packa väskan, äta lite och så inför träningen.

Ida har åkt hem för länge sen för hon skulle sova över med juniorerna.

hejj//Julia

Ja som ni ser så hälsar Julia XD =D

Pappa ringde just och jag ska hem nu så Hejdå

 

   See you hoooome

 

//Lovisa

Av Lovisa - 22 februari 2011 13:28

  Heeej

 

Nu har jag kommit hem från Julia för att äta lite pizza från igår. Ida kunde va så jhon är oxå där nu.

Det här lblir bara ett litet snabbt inlägg för jag ska strax dit .

Och så har det ju såklart börjat snöa!!!!

Såhär ser våran baksida ut full med snö... usch , jag kan inte tänka mej att det ska vara borta innan sommaren men det får man ju hoppas, för jag vill inte bada när det ligger fullt med snö ute på gården XDXD

 

Sne bild 

Så Hejdå

 

  

//Lovisa

Av Lovisa - 22 februari 2011 11:09

  Hejsan

 

Jag har duschat och sitter med turban och handduk.

Jag ska snart gå till Julia efter att jag har gjort mej iordning. Julia skulle ringa till Ida så vi får se om hon oxå kunde va!!Men jag får inte blogga längre för Sebbe för han skulle ha datan nu så Hejdå!!!

 

 

//Lovisa

Av Lovisa - 22 februari 2011 09:40

   Heej

 

Ska precis äta lite. Det blir min specialmacka och yoghurt med blodapelsin i. Och ni som inte äter blodapelsin bara för det låter äckligt, ni måste testa för det är supergott!!!!

 

 

//Lovisa  

Av Lovisa - 22 februari 2011 08:27

  Godmorgon allihopa!!

 

 

Jag har typ gått upp och ska alldeles strax äta frukost.

Sitter i soffan och tänkta jag skulle kolla lite på Tv, men då sitter Sebbe där och har ena datan inkopplad, så jag fick sitta lite vid datan, men det gjorde ju inget.

Nu snöar det iaf inte, men jag slår vad om att det kommer börja göra det så småningom.

 

 

 

//Lovisa

 

Av Lovisa - 21 februari 2011 20:58

   Heej

 

Nu ska vi titta klart på fam. Annorlunda och sen ska jag gå och sen blir de väl att gå och borsta tänderna och läsa elr måla elr nåt så jag säger:

  


//Lovisa

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards