OBS! GÖR OM BLOGGEN

Alla inlägg under februari 2011

Av Lovisa - 11 februari 2011 13:46

  Hejsan

 

Idag var det ju vinteridrottsdag,och jag hade bowling.

de yngre bowlade först och sen vi!!

Jag vann över Annie med 1 poäng.Jag fick 363 och hon 365.

Jag vick ingen strike och det tyckte jag var dåligt!!!XD

 

Pappa kom typ nyss hem och vi sjöng för honom och gav honom ett kort och en nonstop-påse!

  

  

Nu ska jag gå och städa lite och så.

 

//Lovisa

 

Av Lovisa - 11 februari 2011 13:40

  Hejsan


  Idag så fyller pappa 36 år!!!

 

  

 

//Lovisa

Av Lovisa - 10 februari 2011 15:59

  Hejsan

 

Här kommer dagens sötis som jag inte haft på ett tag nu..

 

  

 

//Lovisa  

Av Lovisa - 10 februari 2011 15:37

 Hejsan

 

Jag har precis kommit hem från skolan.

Har ätit lite och så.

Ska på träning idag kl. 17.15.Ska bli kul eftersom jag har missat två träningar nu p.g.a klippning och information!  =(

O på lördag är det ju match också!!Ingen aning om var men,men......;)

När mamma kommer hem ska vi äta lite och så!

 

//Lovisa

Av Lovisa - 10 februari 2011 15:32

 Hejsan!!!

 

Idag fyller Fanny tretton år!!!Hon är tonåring nu!!!! =)=)

 

  

 

 

 

 

  

 //Lovisa


Av Lovisa - 9 februari 2011 19:02

  Hejsan

 

Nu har Ida precis gått hem.

Sebbe och pappa sitter uppe och äter för dom kom typ nyss hem från träningen!!!
Blir väl snart att sätta sig och göra glosorna!!!

 

//Lovisa

Av Lovisa - 9 februari 2011 18:50

  Hej

 

Förresten så klippte jag ju mej igår!!

Är det nån skillnad??

 

Före:

 

 

 

Efter:

 

 

 

//Lovisa     

Av Lovisa - 9 februari 2011 18:24

  Hejsan!!

 

Dagen började med att gå upp och duscha håret,och sen äta o blaablaa....

Sen tog jag o Ida sällskap till skolan.

Vi kom lite försent, men vad gör 5 min??

Sen var det ju bara en vanlig skoldag...

Fanny sa till Maggan om att hon var orättvis,och jag trodde hon skulle bli jättesur men det blev hon inte,hon sa bara att hon skulle bättra sig!!

Sen var det ju språkval då.... Bussen kom jättesent så det blev inte så lång lektion!!

Efter skolan så var jag,Julia och Fanny och vi gick ut på åkern.Det finns en bäck som delar av hela åkern och där på är det is.Vi gick lite där på och så,sen kom Ida. Vi gick runt lite på isen.

Där det var lite tunnare gick Julia omkring lite och till sist brakade den och hon blev blöt!!!!

O sen så skulle jag springa över där hon hade ramlat och då blev jag också jätteblöt!!!!!

Men sen så skulle Julia hem och äte och sen skulle hon till stallet och visste inte riktigt om det gick att va mer sen.Men vi frös så vi gick hem till mej.

Jag bytte om och så.sen har vi suttit här nere och suttit vid datan och målat lite och så.

 

Fanny har precis gått hem och skulle äta lite men hon kunde inte komma tillbaka,så nu är det bara jag och Ida.

Här kommer lite bilder på när vi var ute:

   

 

Ja, ungefär så ser det ut,elr inte längre för det är spräckt på vissa ställen,men ungefär!!!

 

//Lovisa  

Presentation


Läs

Kommentera

Gilla

Gästbok♥

Besöksstatistik

Not swedish??

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska jag ska ha mer av i bloggen för att den ska bli roligare och bättre??
 Mer inlägg
 Fler bilder
 Byta stil oftare
 Mer mode
 Dagens outfit
 Veckans blogg
 Dagens sötis
 Dagens bästa...
 Tips
 Musik
 Något annat, bara kommentera!! ;)

♥♥ Lilla Cami ♥♥

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards